Oglądając telewizję, bądź słuchając radia, nie sposób ominąć reklam. Często powtarzane, zapadają nam w pamięci. Dobrze znane są nam „hity” reklamowe, czyli piosenki, slogany, hasła, czy też całe dialogi. Pomysłodawcy reklam prześcigają się w coraz to nowszych pomysłach tak, aby zaskoczyć odbiorcę. Cechy dobrej reklamy to barwność i dynamiczność. Dobrze skonstruowana powinna przyciągnąć, jak najwięcej słuchaczy, czyniąc z nich potencjalnych klientów. Każdy z nas wie, jak ważny jest marketing i reklama, które są dźwignią handlu. Bez odpowiedniego nagłośnienia nawet najlepszy produkt ciężko będzie sprzedać. Ważne jest, aby określić grupę docelową. Istnieją bowiem różnice w reklamówkach produktów skierowanych do kobiet, czy też te stworzone dla mężczyzn. Do każdej z tych grup przemawiają inne elementy zachęcające do kupna.
Prawidłowo skonstruowana promocja potrafi przynieść wiele korzyści. Nic więc dziwnego, że dookoła nas jest mnóstwo billboardów, a ulubiony program jest dość często przerywany.