Z zamiarem otwarcia apteki – naszego marzenia wyczekiwaliśmy już od czasu studiów. Zbieraliśmy się z tym bardzo długo, ponieważ przerażały nas koszty oraz ogrom wymagań formalnych, często trudnych do spełnienia. Wszak apteka to nie jest tylko sklep z lekami, za jaki wielu ludzi ja uważa, tym bardziej, że zamierzamy wykonywać leki recepturowe.
Kiedy udało się wynająć i wyposażyć lokal, pozostał ogrom drobnych, ale niezbędnych do funkcjonowania zakupów. Dotychczas nie byłem świadomy jak pokaźną część miesięcznych kosztów mogą stanowić materiały biurowe, czy na przykład zwykłe torebki różnego typu, niezbędne w funkcjonowaniu. Miesięcznie potrzeba ich wiele tysięcy. Tutaj z pomocą przyszła nam hurtownia torebek, która błyskawicznie dostarczyła towar i zobowiązała się do stałych dostaw w ekstra cenach. To tylko przykład, ale jakże ważny. W ciągu miesiąca trzeba pamiętać o dziesiątkach takich spraw, dlatego tak niezbędni są stali, sprawdzeni dostawcy, którzy uchronią nas przed comiesięcznym wyszukiwaniem ofert.